Εφηβική ομάδα Βόλει ΑΟΣ: Υπέρβαση με πλασάρισμα στην 8άδα

Η γυναικεία  ομάδα βόλει του ΑΟΣ θα αγωνιστεί το Σάββατο 22 Μαρτίου στο ΔΑΚ κόντρα στην Κομοτηνή στο πλαίσιο των αγώνων play-off

Η γυναικεία  ομάδα βόλει του ΑΟΣ θα αγωνιστεί το Σάββατο 22 Μαρτίου στο ΔΑΚ κόντρα στην Κομοτηνή στο πλαίσιο των αγώνων play-off

Αξιόλογη πορεία είχε φέτος η εφηβική ομάδα βόλει του ΑΟΣ. Κατάφερε να περάσει στην 8άδα του πανελληνίου πρωταθλήματος, ενώ στο τελευταίο παιχνίδι ηττήθηκε από τον ΝΓΣΘ Ηρακλή.

Ο προπονητής της ομάδας του ΑΟΣ Νίκος Καραγκιόζης δήλωσε στο Lionnews.gr ότι η ομάδα φέτος έκανε μία υπέρβαση, πετυχαίνοντας να πλασαριστεί στην 8άδα.

«Νιώθω υπερηφάνεια για την πορεία μας ακόμη και στο τελευταίο παιχνίδι με τον Ηρακλή που χάσαμε οριακά», επισήμανε.

Με Κομοτηνή και Θάσο η γυναικεία ομάδα

Πέρα της εφηβικής ομάδα του ΑΟΣ η γυναικεία ομάδα αγωνίζεται το Σάββατο 22 Μαρτίου 2025 στο ΔΑΚ με αντίπαλο την Κομοτηνή στο πλαίσιο των αγώνων play-off, ενώ στη συνέχεια στο πλαίσιο της ίδιας φάσης θα αγωνιστεί στη Θάσο με την τοπική ομάδα την Κυριακή 29 Μαρτίου 2025.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors