Η επιτυχία της διοργάνωσης αποτελεί ισχυρή βάση για τη συνέχιση του θεσμού στο μέλλον ενισχύοντας τον ρόλο του Αθλητισμού ως μέσο παιδείας
Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποίηθηκε στο Δραβήσκο του Δήμου Νέας Ζίχνης το 2ο Τουρνουά παιδικού ποδοσφαίρου «Στέλιος Αλεξανδράκης», το οποίο διοργάνωσε η Ακαδημία ΠΑΟΚ Δραβήσκου και διεξήχθη στο δημοτικό γήπεδο της περιοχής.

Οι αγώνες διεξήχθησαν σε άρτια οργανωμένο περιβάλλον, με έμφαση στην ασφάλεια και τη σωστή αθλητική παιδεία, ενώ καθ’ όλη τη διάρκεια του τουρνουά κυριάρχησαν οι αξίες του αθλητισμού, της ευγενούς άμιλλας και της συνεργασίας. Αναδείχθηκε το υψηλό επίπεδο των συμμετεχόντων, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο «ευ αγωνίζεσθαι» (Fair Play), ενισχύοντας τον παιδαγωγικό και κοινωνικό χαρακτήρα της διοργάνωσης.

«Πολλά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά και τις ομάδες, που συμμετείχαν καθώς στους γονείς και τους εκατοντάδες φιλάθλους, που κατέκλυσαν το γήπεδο. Τέτοιες μεγάλες οργανώσεις που απαιτούν οργάνωση, θέληση, ομαδικότητα , συνεργασία και δουλειά μηνών μόνο υπερηφάνια και αναγνώριση για τον τόπο σου σε προκαλούν. Συνεχίστε δυναμικά με το ήθος που διακρίνει όλη την Διοίκηση, όπως καλά ξέρετε με μοναδική προβολή τον τόπο μας μέσα από τον Αθλητισμό», το μήνυμα που εξέπεμψαν οι ιθύνοντες του Πολιτιστικού Συλλόγου Δραβήσκου «Η Δράβησκος».
Να τονιστεί ότι το εν λόγω τουρνουά αποτέλεσε μία μεγάλη γιορτή του παιδικού ποδοσφαίρου στο οποίο συμμετείχαν περισσότεροι από 250 νεαροί αθλητές από τις εξής ακαδημίες ποδοσφαίρου: Ηρακλής Σερρών, Χείμαρρος, Θύελλα, Sport Village, Μαυροθάλασσα, Παλαιοκώμη, Πανσερραϊκός, Δραβήσκος και Γιαννιτσά.