Δήμος Βισαλτίας: Νερά στους αγρότες των μπλόκων Προμαχώνα και Ν.Κερδυλλίων

Αιρετοί του Δήμου Βισαλτίας πρόσφεραν νερά και αναψυκτικά στους αγρότες και των δύο μπλόκων στηρίζοντας τον αγώνα τους

Αιρετοί του Δήμου Βισαλτίας πρόσφεραν νερά και αναψυκτικά στους αγρότες και των δύο μπλόκων στηρίζοντας τον αγώνα τους

Δεκάδες συσκευασίες εμφιαλωμένων νερών πρόσφεραν χθες Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025 στους αγρότες του μπλόκου του Προμαχώνα αιρετοί του Δήμου Βισλατίας. Πιο συγκεκριμένα, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Λειτουργιών και Προγραμματισμού, Αγροτικής και Οικονομικής Ανάπτυξης, Γιάννης Κουλτσιάκης μαζί με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑ Βισαλτίας, Γιώργο Μαυρίδη βρέθηκαν στο μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα, όπου έχει στηθεί το ένα από τα δύο αγροτικά μπλόκα και πρόσφεραν στους αγρότες νερά.

Σε αντίστοιχη κίνηση προέβησαν νωρίς σήμερα Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2025 και στην άλλη πλευρά του Νομού Σερρών, καθώς οι δύο άνδρες βρέθηκαν στο μπλοκό των αγροτών στα Νέα Κερδύλλια.

Άλλωστε, όπως είχε προ ημερών δηλώσει με αναλυτικό Δελτίο Τύπου, που απέστειλε στα ΜΜΕ η Δήμαρχος Βισαλτίας, Βάνα Πλιάκου «Ο Δήμος Βισαλτίας στέκεται με σεβασμό μπροστά στον αγώνα τους, που είναι αγώνας για το “αύριο”, για την επιβίωση των οικογενειών τους, για την κοινωνία την ίδια».

Στο πλευρό των Σερραίων αγροτών η Δήμαρχος Βισαλτίας Βάνα Πλιάκου

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors