Παραλίγο να γίνει πυρανάλωμα απορριματοφόρο ανακύκλωσης του Δήμου Σερρών στην οδό Ραιδεστού τα ξημερώματα της Τρίτης
Η επέμβαση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών χρειάστηκε τα ξημερώματα της Τρίτης 18 Μαρτίου 2025, προκειμένου να αποφευχθούν τα χειρότερα και να αποτραπεί φωτιά στο οπίσθιο μέρος απορριμματοφόρου οχήματος του Δήμου Σερρών.
Όλα άρχισαν στις 5 τα ξημερώματα της στην κεντρική οδό Ραιδεστού, όταν το απορριμματοφόρο όχημα του Δήμου Σερρών με το πλήρωμά του προχωρούσε στην αποκομιδή από μπλε κάδους ανακύκλωσης της περιοχής.
Κατά τη διαδικασία φορτοεκφόρτωσης του κάδου και αμέσως μόλις είχε πεταχτεί μέσα στον χώρο απόθεσης το ανακυκλωμένο υλικό, οι υπάλληλοι διέκριναν καπνούς και μικρή εστία φωτιάς και πάραυτα πάτησαν το «panic button» για να ειδοποιήσουν εγκαίρως τον οδηγό.

Κατόπιν και βάσει το πρωτοκόλλου, που ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις, το απορριμματοφόρο κινήθηκε σε ασφαλή χώρο παραπλεύρως του Αμαξοστασίου, όπου ο οδηγός του οχήματος προέβη στο ξεφόρτωμα όλου του υλικού (καιόμενου και μη) ενώ την ίδια ώρα οι υπάλληλοι με πυροσβεστήρες στα χέρια έσβηναν την μικρής έκτασης φωτιά. Αμέσως στο σημείο έσπευσαν και άνδρες της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Σερρών, οι οποίοι και προχώρησαν στην πλήρη κατάσβεση της φωτιάς.
Αιτία της φωτιάς φαίνεται πως ήταν τα ζεστά υπολείμματα στάχτης, που πέταξε κάποιος συμπολίτης μας στον μπλε κάδο.

Όπως τονίζει μιλώντας στο LionNews.gr η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας του Δήμου Σερρών, Άννα Ιορδανίδου «οι πολίτες σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να πετούν ζεστά υπολείμματα στάχτης από τζάκια και σόμπες στους κάδους απορριμμάτων και προφανώς ούτε σε εκείνους της ανακύκλωσης, καθώς αυξάνεται ο κίνδυνος πυρκαγιάς που μπορεί να οδηγήσει τόσο στην ολοκληρωτική καταστροφή του κάδου, όσο και στην πρόκληση μιας γενικευμένης φωτιάς ακόμη και στο ίδιο το απορριμματοφόρο βάζοντας σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των εργαζομένων».