Επισκευάστηκε η βλάβη στο συντριβάνι στην πλατεία του Αγίου Ιωάννη – Καρέκλες, ομπρέλες ακόμη και ποδήλατα μάζεψαν από το συντριβάνι της Δορυλαίου στο Κεντρικό Πάρκο Σερρών
Μια σημαντική προσπάθεια για την αλλαγή της αισθητικής εικόνας και την αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών βρίσκεται σε εξέλιξη στον Δήμο Σερρών, με την επανεκκίνηση και συντήρηση των συντριβανιών που κοσμούν κεντρικά και ιστορικά σημεία της περιοχής. Η αρχή έγινε με την πλατεία του Αγίου Ιωάννη, ενός από τα πιο όμορφα και τουριστικά προάστια των Σερρών, όπου το στοιχείο του νερού επέστρεψε μετά από συντονισμένες ενέργειες της τεχνικής υπηρεσίας.

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων, Παύλος Πουλιάκας, ξεκαθάρισε ότι το πραγματικό πρόβλημα στη συγκεκριμένη τοποθεσία δεν αφορούσε έναν απλό καθαρισμό της λίμνης και του περιβάλλοντος χώρου, αλλά μια βαθύτερη τεχνική βλάβη στο σύστημα υδροδότησης. Οι αντλίες του συντριβανιού είχαν καεί και υπήρχε σοβαρό μπλοκάρισμα στην τροφοδοσία του νερού. Για την αποκατάσταση της λειτουργίας του επιστρατεύτηκε η υφιστάμενη παροχή υπηρεσίας που διαθέτει ο Δήμος για τη συντήρηση των συντριβανιών, καταφέρνοντας τελικά να θέσει ξανά το σύστημα σε κίνηση.

Η προσπάθεια αυτή, ωστόσο, δεν ήταν ούτε εύκολη ούτε ανέξοδη. Για την επαναλειτουργία του συντριβανιού στον Άγιο Ιωάννη δαπανήθηκαν αρκετά χρήματα, καθώς τα ανταλλακτικά που απαιτούνταν ήταν ιδιαίτερα ακριβά, όπως και το συνολικό κόστος της επισκευής.
Παρά το υψηλό οικονομικό τίμημα, ο κύριος Πουλιάκας τόνισε ότι το αποτέλεσμα άξιζε τον κόπο και τη δαπάνη, καθώς η τελική εικόνα είναι μοναδική και αποζημιώνει τους πάντες. Παράλληλα, επισήμανε ότι το συγκεκριμένο συντριβάνι απαιτεί πλέον συνεχή προσοχή και επιτήρηση προκειμένου να διατηρηθεί η σωστή και απρόσκοπτη λειτουργία του στο μέλλον.

Η παρέμβαση αυτή δεν ήταν η μοναδική, καθώς η δημοτική αρχή έθεσε σε λειτουργία και το συντριβάνι στο κεντρικό πάρκο της Δορυλαίου. Η περιοχή απέκτησε ξανά ζωή, ενώ ο κατάλληλος φωτισμός που εγκαταστάθηκε δημιούργησε μια εξαιρετικά όμορφη εικόνα για τους περαστικούς και τους επισκέπτες του πάρκου.
Πίσω όμως από την όμορφη εικόνα κρύβεται μια απογοητευτική πραγματικότητα που αφορά την κοινωνική συμπεριφορά μερίδας των πολιτών. Κατά τη διάρκεια των εργασιών επισκευής, οι τεχνικοί του Δήμου βρέθηκαν αντιμέτωποι με εκπλήξεις που ξεπερνούν κάθε φαντασία. Ειδικά στο πάρκο της Δορυλαίου, μέσα στο συντριβάνι βρέθηκαν πεταμένα αντικείμενα όπως καρέκλες, ομπρέλες, ακόμη και ολόκληρα ποδήλατα. Τα φύλλα, οι σκόνες, αλλά κυρίως η κακή συμπεριφορά ορισμένων πολιτών που ρίχνουν σκουπίδια μέσα στα νερά, προκαλούν συνεχώς βλάβες και καθιστούν τα συντριβάνια μη λειτουργικά. Για τον λόγο αυτό, ο Αντιδήμαρχος απευθύνει θερμή έκκληση στους Σερραίους να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να σέβονται τη δημόσια περιουσία, υπενθυμίζοντας ότι αυτά τα έργα ομορφαίνουν την πόλη και προορίζονται για τη δική τους τέρψη και ψυχαγωγία.
Μετά την επιτυχημένη παρέμβαση στον Άγιο Ιωάννη και στη Δορυλαίου, η δημοτική αρχή της Βαρβάρας Μητλιάγκα στρέφει το βλέμμα της στο επόμενο μεγάλο στοίχημα. Αυτό δεν είναι άλλο από την επαναλειτουργία των συντριβανιών στην οδό Νίκου Νικολάου, τα οποία είχαν τοποθετηθεί επί δημαρχίας του Πέτρου Αγγελίδη και παραμένουν σε πλήρη απραξία εδώ και πολλά χρόνια, αποτελώντας έναν ανεκμετάλλευτο αστικό πόρο.