Ομόφωνη απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηράκλειας για την υποβολή αιτήματος λειτουργίας παραρτήματος του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας
Τη λειτουργία παραρτήματος Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας στην Ηράκλεια, από τη νέα σχολική χρονιά, δρομολογεί ο Δήμος Ηράκλειας. Ήδη έχει ολοκληρωθεί ο κύκλος των αναγκαίων επαφών με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Σερρών και το αρμόδιο υπουργείο, ενώ κατά τη διάρκεια της χθεσινής συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου, το σώμα, με ομόφωνη απόφασή του, στηρίζει την όλη προσπάθεια, ώστε στο επόμενο διάστημα να υποβληθεί και επισήμως το αίτημα για την λειτουργία του παραστήματος στη Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης.
«Το παράρτημα του ΣΔΕ θα λειτουργήσει στην μονάδα του Γυμνασίου Ηράκλειας και τα έξοδα λειτουργίας του θα τα αναλάβει ο Δήμος. Για μας είναι αναγκαιότητα, καθώς μεγάλος αριθμός του πληθυσμού μας στερείται απολυτηρίου Γυμνασίου και ως εκ τούτου αποκλείεται από τους όποιους διαγωνισμούς είτε στο Δημόσιο, είτε στην Τοπική Αυτοδιοίκηση» δήλωσε μιλώντας στην ΕΡΤ Σερρών ο Δήμαρχος Ηράκλειας Κλεάνθης Κοτσακιαχίδης.
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας είναι ένα καινοτόμο δημόσιο σχολείο Εκπαίδευσης Ενηλίκων για άτομα ηλικίας άνω των 18 ετών που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση, με συνολική διάρκεια 2 εκπαιδευτικά έτη. Το πρόγραμμα σπουδών του διαφέρει από το αντίστοιχο της τυπικής εκπαίδευσης ως προς το περιεχόμενο, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων. Μετά την επιτυχή φοίτηση παρέχεται τίτλος ισότιμος με το απολυτήριο του Γυμνασίου.