Χωρίς νερό το Σιδηρόκαστρο λόγω βλάβης

Διακοπή νερού θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο του Σιδηροκάστρου, σήμερα Τετάρτη 15 Απριλίου λόγω βλάβης στην οδό Ρούπελ

Διακοπή νερού θα πραγματοποιηθεί στο κέντρο του Σιδηροκάστρου, σήμερα Τετάρτη 15 Απριλίου λόγω βλάβης στην οδό Ρούπελ

Διακοπή υδροδότησης θα πραγματοποιηθεί,σήμερα Τετάρτη 15 Απριλίου, στο Σιδηρόκαστρο σύμφωνα με τη Δ.Ε.Υ.Α. Σιντικής, εξαιτίας βλάβης που σημειώθηκε στην οδό Ρούπελ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η διακοπή θα ξεκινήσει από τις 10:30 π.μ. και θα επηρεάσει την περιοχή του κέντρου της πόλης

Η υδροδότηση αναμένεται να επανέλθει μόλις ολοκληρωθούν οι απαραίτητες εργασίες.

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors