Δέσμευση για στήριξη της επιχειρηματικότητας, προώθηση της ανάπτυξης και ενίσχυση του διαλόγου στην Κεντρική Μακεδονία
Με αίσθημα ευθύνης και τιμής, ο Αθανάσιος Μαλλιαράς εκφράζει μέσα από ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα την ευγνωμοσύνη του προς τους προέδρους των Επιμελητηρίων της Κεντρικής Μακεδονίας για την εκλογή του στη θέση του Προέδρου του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου.
Δεσμεύεται να εργαστεί με συνέπεια και συνεργασία, ώστε το Συμβούλιο να συμβάλει ουσιαστικά στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
«Θα ήθελα να εκφράσω την ειλικρινή μου ευγνωμοσύνη σε όλους τους προέδρους των Επιμελητηρίων της Κεντρικής Μακεδονίας για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν, εκλέγοντάς με στη θέση του Προέδρου του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας. Η τιμή είναι μεγάλη και η ευθύνη ακόμη μεγαλύτερη.
Δεσμεύομαι να εργαστώ με συνέπεια, συνεργασία και αποτελεσματικότητα, ώστε το Συμβούλιο μας να διαδραματίσει ουσιαστικό ρόλο στην προώθηση των συμφερόντων της επιχειρηματικής κοινότητας της περιοχής μας.
Μαζί, με διάλογο και κοινό όραμα, μπορούμε να πετύχουμε ακόμη περισσότερα για την οικονομική ανάπτυξη της Κεντρικής Μακεδονίας.» δήλωσε χαρακτηριστικά.