Επιστολή προς τον Μαργαρίτη Σχοινά για σύγκληση σύσκεψης σχετικά με τις εκκρεμείς πληρωμές των Σερραίων αγροτών
Τη σύγκληση σύσκεψης για τα ζητήματα των εκκρεμών πληρωμών που απασχολούν τους Σερραίους αγρότες ζήτησε με επιστολή της προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά η βουλευτής Σερρών της Νέας Δημοκρατίας Φωτεινή Αραμπατζή.
Στη συνάντηση ζητείται να συμμετάσχουν η ηγεσία του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, ο διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργος Πιτσιλής, εκπρόσωποι των Σερραίων αγροτών, καθώς και οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας από τις Σέρρες.
Η κ. Αραμπατζή ανέφερε ακόμη ότι ο υπουργός ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα και αναμένεται το προσεχές διάστημα η ανακοίνωση της ημερομηνίας διεξαγωγής της σύσκεψης.
