Από 9 έως 13 Απριλίου, η κεντρική πλατεία Νιγρίτας μεταμορφώνεται σε παράδεισο για τους λάτρεις των λουλουδιών και της φύσης.
Ο Δήμος Βισαλτίας καλεί όλους τους πολίτες και επισκέπτες να συμμετάσχουν στην 4η Ανθοκομική Έκθεση, που θα πραγματοποιηθεί από τις 9 έως τις 13 Απριλίου στην κεντρική πλατεία της Νιγρίτας, μπροστά από το Δημαρχείο.
Η έκθεση υπόσχεται να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στους λάτρεις της κηπουρικής, με ποικιλία λουλουδιών και φυτών από όλη την Ελλάδα.
