Απεργία 9 Απριλίου 2025 – Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Σερρών

24ωρη γενική απεργία από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με συμμετοχή των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα - Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Σερρών

24ωρη γενική απεργία από την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με συμμετοχή των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα – Συγκέντρωση στο Εργατικό Κέντρο Σερρών

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., κατόπιν εξουσιοδότησης του Γενικού Συμβουλίου, αποφάσισε την πραγματοποίηση 24ωρης γενικής απεργίας, σε συντονισμό με τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα, την Τετάρτη, 9 Απριλίου 2025.

Το Νομαρχιακό Τμήμα Σερρών της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. καλεί όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην απεργιακή κινητοποίηση και στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί μπροστά από το Εργατικό Κέντρο Σερρών, στις 11:00 π.μ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Οι μεγάλες διαδηλώσεις, της 28ης Φεβρουαρίου, συμπυκνώνουν και την αντίδραση των εργαζομένων και της κοινωνίας:
Για τη σκληρή καθημερινότητα,
Για την εξωφρενική ακρίβεια
Για την εκτόξευση των τιμών στις κατοικίες, ως αποτέλεσμα της άναρχης τουριστικής ανάπτυξης που έχει πάρει πλέον τα χαρακτηριστικά στεγαστικής κρίσης.

Στην εκρηκτική κατάσταση που δημιουργεί η ακρίβεια συμβάλει και η καθήλωση των μισθών. Στο Δημόσιο, ειδικότερα, οι αυξήσεις στους μισθούς, μετά από δέκα χρόνια καθήλωσης, ήταν 4% πέρυσι και 1% φέτος (από τον Απρίλιο) μεσοσταθμικά. Όταν η εκτίμηση για τις απώλειες εισοδήματος εξαιτίας της ακρίβειας τα τελευταία 4 χρόνια υπερβαίνουν το 20%.

Απέναντι στο δίκαιο αίτημα των εργαζομένων στο Δημόσιο, για πραγματικές αυξήσεις μισθών και επιστροφή του 13ου και 14ου μισθού η κυβέρνηση απαντά απαντά επικαλούμενη τον κοινωνικό αυτοματισμό τη συκοφάντηση των εργαζομένων και με σειρά από ψεύδη:

Ότι, δηλαδή, έχει ήδη δώσει υπέρογκες αυξήσεις, ότι δεν υπάρχουν τα «δημοσιονομικά περιθώρια», ότι θα καταστραφεί η χώρα.

Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο.

Απαιτούμε:
1. Να παρθούν επιτέλους μέτρα ενάντια στην ακρίβεια και την αντιμετώπιση της στεγαστικής κρίσης
2. Να γίνουν άμεσα πραγματικές αυξήσεις μισθών στο Δημόσιο
3. Να νομοθετήσει η κυβέρνηση την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στο Δημόσιο ΤΩΡΑ.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να συμμετάσχουν στην απεργιακή κινητοποίηση της 9ης Απριλίου 2025 και στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στο χώρο μπροστά από το Εργατικό Κέντρο Σερρών ώρα 11:00 π.μ.».

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors