Απάντηση του Πέτρου Αγγελίδη στο δελτίο τύπου των «Ενεργών Πολιτών» για τα LED

Ο πρώην Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης παραπέμπει στην προηγούμενη απάντησή του και αποδέχεται την πρόταση για δημόσιο διάλογο

Ο πρώην Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης παραπέμπει στην προηγούμενη απάντησή του και αποδέχεται την πρόταση για δημόσιο διάλογο

Σχετικά με το δελτίο τύπου που εξέδωσαν οι «Ενεργοί Πολίτες» σήμερα, 18 Μαρτίου 2025, ο πρώην Δήμαρχος Σερρών Πέτρος Αγγελίδης απαντά ξανά στα όσα αναφέρονται για το θέμα των LED.

Επιπλέον, αποδέχεται την πρόταση για δημόσιο διάλογο, επισημαίνοντας ότι, εάν οι άλλοι δύο Δήμαρχοι δεν συμφωνούν, είναι διατεθειμένος να συμμετέχει και μόνος του.

Η απάντηση των Ενεργών Πολιτών στον Αγγελίδη για τα LED

Αναλυτικά η απάντησή του

Σχετικά με το δελτίο τύπου που εξέδωσαν με ημερομηνία 18 – 03 – 2025 οι «Ενεργοί πολίτες», ως απάντηση στο δελτίο τύπου που εξέδωσα, σχετικά με το θέμα των led με ημερομηνία 17-03-2025 και απαντούσα στα όσα ανυπόστατα και αναληθή έγραφαν οι «Ενεργοί πολίτες» σχετικά με το θέμα των led για τη δημοτική αρχή της Δημοτικής Πρωτοβουλίας Σερραίων στο πρώτο τους δελτίο τύπου με ημερομηνία 16-03-2025, έχω να παραθέσω και πάλι τα εξής.

Τους παραπέμπω στο δελτίο τύπου που εξέδωσα με ημερομηνία 17-03-2025 στο οποίο έχω απαντήσει ήδη στα όσα ανυπόστατα και αναληθή επαναλαμβάνουν και πάλι στο τελευταίο τους δελτίο τύπου με ημερομηνία 18-03-2025, πετώντας την μπάλα στην κερκίδα.

Όσο για την πρότασή τους να συναντηθούμε σε δημόσιο διάλογο οι τρεις Δήμαρχοι και ο κ. Αποστολίδης, εγώ την αποδέχομαι απόλυτα. Προσθέτω μάλιστα, αν δεν συμφωνούν οι άλλοι δύο Δήμαρχοι, εγώ συμφωνώ να έρθω μόνος μου.

Με εκτίμηση
Πέτρος Αγγελίδης
πρώην Δήμαρχος Σερρών

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors