Η ανάρτηση του καλλιτεχνικού διευθυντή Σερρών του ΔΗΠΕΘΕ Σερρών Γιώργου Ανδρέου για την ολοκλήρωση της Πανεπιστημιάδας Φοιτητικού Θεάτρου
Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Σερρών Γιώργος Ανδρέου με αφορμή το πέρας της Πανεπιστημιάδας Φοιτητικού Θεάτρου ένιωσε την ανάγκη να ευχαριστήσει όλους τους συμμετέχοντες σε αυτό αλλά και όσους βοήθησαν να συνεχίσει τη επιτυχημένη πορεία του ένας θεσμός με πανελλήνια ακτινοβολία.
Ειδικότερα στην ανάρτησή του αναφέρει τα εξής:
Το ΔΗΠΕΘΕ ΣΕΡΡΩΝ οργάνωσε με μεγάλη επιτυχία άλλη μια Πανεπιστημιάδα φοιτητικού θεάτρου, την 19η. Ο σημαντικός θεσμός (με πανελλήνια ακτινοβολία), μετράει πια μια εικοσαετία ζωής. Φοιτητές από τα πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας έρχονται στις Σέρρες με τις θεατρικές τους ομάδες και παρουσιάζουν τις παραστάσεις τους στην μεγάλη θεατρική μας αίθουσα, αυτή που λεγόταν ΑΣΤΕΡΙΑ και τώρα πια ονομάζεται “ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ), στη μνήμη του μεγάλου (Σερραϊκής καταγωγής) θεατράνθρωπου. Από την ανάληψη της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του ΔΗΠΕΘΕ ΣΕΡΡΩΝ, πρόσθεσα στην Πανεπιστημιάδα το λιθαράκι της πρόσκλησης κάθε χρόνο ενός πανεπιστημίου από μια Ευρωπαϊκή χώρα, μια χώρα που θα είναι η τιμώμενη του θεσμού. Μοναδικός αλλά σημαντικός όρος, στο πανεπιστήμιο αυτό να φιλοξενούνται σπουδές Ελληνικής (αρχαίας ή νέας).
Μετά την Γαλλία και την Ισπανία, φέτος ήταν η σειρά της Ιταλίας, με το Καθολικό Πανεπιστήμιο του Μιλάνου και την (αφοσιωμένη στο έργο της αναπαράστασης αρχαιοελληνικών δραματων) θεατρική ομάδα του με όνομα “ΚΕΡΚΗΣ”, η οποία μας χάρισε μια πολύ ωραία παράσταση των ΤΡΩΑΔΩΝ του Ευριπίδη. Αλλά και τα Ελληνικά πανεπιστήμια πρόσφεραν πολύ αξιόλογες παραστάσεις. Σημαντικά σεμινάρια έγιναν και φέτος, με εξαιρετικές εισηγήτριες, Ελληνίδες και Ιταλίδες (ανάμεσα τους η Κατερίνα Καρπινάτο, αντιπρύτανης για πολλά χρόνια του πανεπιστημίου της Βενετίας και μια από τις πιο σημαντικές Ευρωπαίες Ελληνίστριες).
Ευχαριστώ τα πανεπιστήμια, Ελληνικά και ξένα, τις φοιτήτριες και τους φοιτητές των θεατρικών ομάδων, ευχαριστώ τους καθηγητές και τους επιμορφωτές τους. Ευχαριστώ το διοικητικό και τεχνικό προσωπικό του ΔΗΠΕΘΕ μας για την άψογη διοργάνωση. Ευχαριστώ τον Δήμο Σερρών και την δήμαρχο Βαρβάρα Μητλιάγκα, ευχαριστώ το διοικητικό συμβούλιο του ΔΗΠΕΘΕ – για τη βοήθεια και ενεργητική συμπαράσταση. Ευχαριστώ τις Σερραίες και τους Σερραίους που γέμισαν τις αίθουσες μας με την αγαπητική συμμετοχή τους.
Ξεχωριστές ευχαριστίες ανήκουν στον Σερραίο πανεπιστημιακό Γιάννη Κιορίδη, που (κάθε χρονιά) με τις πολύτιμες εξειδικευμένες γνώσεις και επαφές του με το διεθνές πανεπιστημιακό περιβάλλον, μας δείχνει δρόμο και τρόπο αποτελεσματικό για την επίτευξη των στόχων μας.
