Αναισθησιολόγος ζήτησε φακελάκι €150 από ασθενή – «Θα απομακρυνθεί από το ΕΣΥ» δήλωσε ο Γεωργιάδης

Σε εξέλιξη έρευνα μετά από βίντεο που φέρεται να δείχνει γιατρό να ζητά χρήματα από ασθενή - Απομακρύνεται από το νοσοκομείο

Σε εξέλιξη έρευνα μετά από βίντεο που φέρεται να δείχνει γιατρό να ζητά χρήματα από ασθενή – Απομακρύνεται από το νοσοκομείο

Αναισθησιολόγος σε νοσοκομείο του ΕΣΥ ζήτησε φακελάκι 150 ευρώ από ασθενή «για να πράξει όσα είναι υποχρεωμένος να παρέχει δωρεάν», όπως γνωστοποίησε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο εν λόγω γιατρός εργάζεται στο ογκολογικό νοσοκομείο Αγίων Αναργύρων.

Όπως ανέφερε στην ανάρτησή του στο Χ ο κ. Γεωργιάδης, η κίνηση του αναισθησιολόγου να ζητήσει χρήματα από την ασθενή έχει καταγραφεί σε βίντεο που αναρτήθηκε στα social media.

Ο υπουργός Υγείας ανακοίνωσε ότι ζητήθηκε από τη διοίκηση του Νοσοκομείου να προχωρήσει άμεσα σε όλες τις νόμιμες ενέργειες «ώστε το πρόσωπο αυτό να απομακρυνθεί από το ΕΣΥ».

«Σιχαίνομαι το φακελάκι, πράξη που εκμεταλλεύεται τον ανθρώπινο πόνο και δεν έχει καμία σχέση με τις Αξίες που υπηρετούμε στο ΕΣΥ. Λυπούμαι πολύ και ζητώ συγγνώμη από την ασθενή» καταλήγει στην ανάρτησή του ο κ. Γεωργιάδης.

πηγή: Protothema.gr

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors