40 χρόνια μετά: Η Συνάντηση των αποφοίτων της Γ’ Λυκείου Ηράκλειας( φωτογραφίες)

Μια βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και ανανέωση δεσμών ζωής στο Γενικό Λύκειο Ηράκλειας για όσους αποφοίτησαν το 1986

Μια βραδιά γεμάτη αναμνήσεις, συγκίνηση και ανανέωση δεσμών ζωής στο Γενικό Λύκειο Ηράκλειας για όσους αποφοίτησαν το 1986

Ξύπνησαν μνήμες το απόγευμα της Κυριακής 31 Μαΐου στην Ηράκλεια, στη συνάντηση των συμμαθητών της Γ’ Λυκείου της σχολικής περιόδου 1985-1986. Εμπνευστής της ιδέας και συντονιστής όλης της προσπάθειας, που ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια και συνεχίστηκε και φέτος, είναι ο Αναστάσιος Κουτουμαράκης, ο οποίος κατάφερε να αναζητήσει όλους τους συμμαθητές, να τους ειδοποιήσει, να τους παρακινήσει και να τους συγκεντρώσει.

Σαράντα χρόνια μετά την αποφοίτησή τους συναντήθηκαν, θυμήθηκαν και αναπόλησαν τα ανέμελα σχολικά χρόνια, ενώ επιχείρησαν, μέσα από μια σύντομη αναδρομή, να καταθέσουν έναν περιληπτικό απολογισμό της μέχρι σήμερα επαγγελματικής και οικογενειακής τους πορείας.

Στο παλιό αμφιθέατρο της σχολικής μονάδας, ο σημερινός διευθυντής του Γυμνασίου Ηράκλειας, Κώστας Βαφείδης, ανταποκρίθηκε στην επιθυμία των παλαιών μαθητών του Λυκείου Ηράκλειας, μερικοί από τους οποίους ξεκίνησαν ως γυμνασιόπαιδα τη σχολική χρονιά 1980-1981 και αποφοίτησαν από το Λύκειο την περίοδο 1985-1986.

Τη συγκέντρωση τίμησαν με την παρουσία τους και δύο καθηγητές τους, οι Απόστολος Δεβελάσκας και Νίκος Καπρινιώτης. Ακολούθησε βραδιά ντίσκο στο καφέ-μπαρ «Θέατρο» στην Ηράκλεια. Ακούστηκαν κομμάτια της εποχής, τα οποία οι μαθητές του σχολείου άκουγαν στη φημισμένη ντίσκο ROMEO.

Συζητήσεις, σκωπτικά σχόλια, πειράγματα μεταξύ των συμμαθητών, συναισθηματικά φορτισμένες αναμνήσεις, καθώς και σύντομες αναφορές σε ξεχωριστές στιγμές σχολικών εκδηλώσεων και εκδρομών κυριάρχησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της βραδιάς.

Όσοι από τους συμμαθητές δεν κατάφεραν να ανταποκριθούν στην πρόσκληση, κατά κοινή ομολογία έχασαν μια ξεχωριστή εμπειρία, αν και είναι απολύτως δικαιολογημένοι. Όλοι μαζί ανανέωσαν το ραντεβού τους το 2029 ή το 2031.

Η συνάντηση αυτή απέδειξε ότι ο χρόνος μπορεί να περνά, όμως οι αναμνήσεις, οι φιλίες και οι δεσμοί που δημιουργούνται στα σχολικά χρόνια παραμένουν ζωντανοί. Με συγκίνηση και χαμόγελα, οι απόφοιτοι έδωσαν υπόσχεση να ξανασυναντηθούν, κρατώντας άσβεστη τη σύνδεσή τους με μια από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής τους.

 

 

 

 

Ακολούθησε το LionNews.gr στο Google News για όλες τις τελευταίες ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Σχετικές Ειδήσεις

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors